Rabu, 16 Maret 2011

kembalikan aku ke bumi

aku sudah terbang terlalu tinggi, hingga yang kulihat hanya langit ke tujuh,
indah...
aku melayang-layang di antara awan-awan putih, bersih, kusentuhkan tanganku,
lembut...
aku menari di bawah sinar matahari yang menembus awan,
hangat...
aku mendengarkan suara angin yang berirama berhembus pelan,
merdu...

aku terbuai...dengan kenyamanan langit ke tujuh..aku terbang terlalu jauh..
aku ingin kembali..

bawa aku kembali ke bumi, ya Rabb..

kemudian, tolong patahkan sayapku...
agar aku tidak bisa kembali terbang terlalu tinggi..

3 komentar:

  1. This is my first time pay a quick visit at here and i am in fact impressed to read everthing at one place.



    Also visit my web-site ... hair loss products reviews

    BalasHapus
  2. Hello to every one, the contents existing at this web page are genuinely remarkable for people experience, well, keep up the
    nice work fellows.

    Feel free to visit my blog post bodybuilding diets

    BalasHapus
  3. I am in fact delighted to read this weblog posts which includes tons of valuable facts, thanks for providing such data.


    Also visit my website - try what he says

    BalasHapus